aaahhhhaaahhah!

Just nu är det inte skoj och heta Anna.... är rätt less på allt som är runt mig nu....
har ont i benen, sover dåligt och tycker allt är pest.
har gråtit ut idag och då kändes det lättare men stackars H blev nog fundersam! men skönt att hon lyssnade!
ikväll har jag bara varit hemma och jobbat bort en del skrivjobb

har beställt väckning av syrran imorgon kl 7 så jag kommer i tid för att skjutsa guddottern till skolan....funderar nästan på att ta ledigt imorgon.....ledigt och ledigt det innebär att jag skulle jobba bort innebandy......

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Men usch då! ta ledigt du men strunta i innebandyn tycker jag. Sätt på lite skön musik och kryp ner i badkaret tillsammans med nåt väldoftande skum eller så.. Försöker slå en pling under dagen eller kvällen..

Stor kram!

2008-08-22 @ 08:43:09
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0