första arbetsdagen....

så var den avklarad! Den dagen som jag har lite ångest och stressymptom för..... arbeta igen!
Det var som vanligt, kackel, kackel och åter kackel.... jag smet i och för sig en stund och hämtade min systerdotter. Hon var med mig ett stund på jobbet, hennes kommentar när vi åkte var "Gu vad de pratar"......
Vi skulle på stan och köpa skolväska åt lilla damen... hon börjar ju år 1 på måndag. Tänk vad tiden går fort! Nu kanske tiden går fort till nästa semester eller minsemester eller vad som helst. Ska iallafall boka en mini helg med 2 barndomskamrater inom kort, tror det blir i sept. Alltid nåt att se fram emot!

Sitter här i myskläder, dagens outfit åkte av fort nu ikväll när jag kom hem......ska väl göra ett ryck här  hemma och kanske laga lite mat oxå....vara lite social per telefon ska jag vara oxå......men vi får väl se, känns som om man kommer och somna tidigt ikväll.

Vad har annars hänt....
inte mycket i mitt liv men  lite sorgligt när jag kollade nyheterna om att Agnete Börjefors hade dött... ytterligare en som "jämt" varit tv som dött.... man kanske är äldre än man tror.....måste kanske börja agera efter vad det står för ålder i passet.....men det låter tråkigt. Tycker jag samlat många vuxenpoäng under mina 36 år i livet men de där siffrorna jag just skrev känns overkliga... jag har nog mentalt stannat på 25 eller nåt.....:)

Dags och vara lite nyttig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0