fredag.....

tog inte ledigt idag
jobbade och var hur trött som helst hela dagen
har varit på en del möten för innebandy men hann även med en fika...
skjutsade E till skolan imorse. Tänk va de tycker skolan är rolig när det går i ettan! Hoppas det håller i sig länge!
har varit och sovit en stund i solariet... unnade mig själv det!
nu är jag hemma, har satt i gång en tvättmaskin och ska bädda rent snart.
ska stänga av alla telefoner och krypa ner under täcket och se på ARN. Den är så himla bra. del 2 har ju premiär idag... ska försöka se den nästa vecka.
ska försöka komma i säng tidigt ikväll så jag är på min allra bästa sida imorgon. tåget går 10 och det blir en heldag i sthl. på kvällen är det ev skaldjur/kräftor med C och F.  C ville att jag skulle med på grill ikväll hos ett par kompisar men jag ville bara vara själv så jag hoppade det. vi  får se hur jag gör imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0