Lördag....

så var första arbetsveckan avklarad.....var i och för sig ledig igår men då gick hela dagen åt till innebandy....:)

Kvällen var tillsammans med kollegor! Vi åt gott och drack gott och som vanligt var jag kvar till sist.....:) Så idag är det skönt och bara ta det lugnt.... men det är fest i kväll igen men det blir nog lite lugnare för hela familjen ska iväg på 45 års fest ( en som fyller 20 och den andra 25) Det är pappas barndomskompis barn som fyller men det ska bli trevligt! Jag åker förmodligen med till stugan efteråt för att vila och sova. Imorgon är det ju firande av mamma som fyller på måndag. Det blir en lugn födelsedag  för vi ska spara inför nästa år när mamma fyller jämt. Pappa fyller i år och då har  vi bestämt att v ska åka utomlands hela familjen nästa år! Det ska blir trevligt, jag har gett ett krav.....en solstol!

Vad kan man annars säga... veckan har lunkat på. Verkligheten kommer över en fort. Känns som om semester är ett minne blott och hände för jätte längesen! Vissa saker förändras inte men det känns skönt och ha en liten plan med mitt jobb. Råkade nog försäga mig lite igår till en del kollegor så jag hoppas jag inte gjorde nåt dumt igår.....:) men men huvudsaken är att jag har en plan! Planen kan gå lite olika vägar jag kommer att informera hur det går vartefter pusselbitarna faller på plats.

Nu ska jag kolla tågtider till sthl.....

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Solstol? Det var otippat! hehe

Spännande med hemliga planer, man får visst se till att hålla ögonen på skaft här :o)

2008-08-16 @ 21:47:40
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0