ny vecka....

så var det ny vecka igen!
Tiden går så fort så fort.
Lördag - sthl träffade A för första gången.....
Lördag - Å med tjejerna - mycket trevligt och lite flirtande....:)
Söndag -upp och hoppa! Syrran och lilleman + C kom och det blev picnic på baksidan. Em var fotbollsderby och det var segt
Måndag - trött men kändes okej att gå till jobbet men jösses vad jag blir trött på kackel och veliga människor! Kvällen var det möten, möten ,möten!  Emellan hann jag iallafall åka och köpa kort till vatten aerobics som börjar nästa vecka. C ska gå och ev så kommer H med oxå!
Idag är det tisdag och dagen har tillbringats utomhus med en sjua. Jösses vad jag blev trött efter en fm ut.Fixade lite på jobbet och hann irretera mig på vissa kollegor. Åkte på möte, ett möte blev inställt, skrev anställningsavtal med en säljare:)
Gick igenom mailboxen, åkte till Maxi för att kolla en blomma mamma ville jag skulle titta på för hon trodde jag skulle gilla den, väl hemma började jag laga mat sen ringde telefonen och det blev ett långt samtal med en kär gammal vän!!!

Har tagit en låååååååååång varm dusch och hoppa jag ska sova bättre i natt! Har även tagit en medicintablett och för hoppningsvis så  hjälper den.

nu ska jag läsa lite ur Läckbergs - tyskungen! Mkt bra bok!

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Åh, vattengympa är kul! Jag önskar det fanns sånt här.. fast jag har köpt en sån där cross-overmaskin, så lite ordning på flåset ska det väl kanske bli i alla fall... Man sitter ju bara still hela dagarna i ända.. Inge bra känner jag...

Sååå... är det allt vi får veta? "träffade A för första gången"?? Jag är NYFIKEN!!!

2008-08-27 @ 07:28:55
URL: http://pysen73.blogspot.com
Postat av: H

Nu är kortet köpt..så nu är det full fart på tisdagar..:-)

2008-08-27 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0