vet inte vad jag skriva om egentligen så det blir väl några rader iallafall...

Fick kommentar om att jag inte skrivit mer om vad som hände i lördags.
Vet inte vad jag ska skriva, vet inte vilka som läser det  här....
Men det finns intet mycket och skriva heller för den delen heller!!

Onsdagen snart avklarad. Lönedag. Ska till och göra räkningar.... aldrig kul men nödvändigt Blir nog en tung månad tror jag så här när jag bara gjort en översikt.....trist men sant.

har suttit och drömt mig bort på swansons.com... vill verkligen åka till  USA. NY lockar mig mycket och det finns ju kombinationsresor med  storstad och kryssning.... men det är lite dyret men nån gång ska jag iväg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Nehe.. det var ju trist :o)

Ikväll ska jag på konsert i grekiska teatern... Gianna Nannini ska spela.. min favvo-italienare!

2008-08-28 @ 06:57:35
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0