så var det längesen igen:)

Jag är ju inte den mest frekventa skrivaren här...... men jag sitter väl egentligen framför datorn varje dag. Känns inte som om man har nåt och skriva om....
nu är det snart jul
alla julklappar klara
de är inte inslagna.. det blir nog dagen före jag gör det
min baklucka på bilen har gått i baklås och där finns min väska....
tur jag hade plånboken i annan ficka!
jobbigt på jobbet- får ny uppgifter efter jul och känner inte alls för det. känns som om de lika gärna hade kunnit säga upp mig jag hade nog tagit det bättre. nu känns det som om man är den mest värdelösa i hela världen. var hemma från jobbet 2 dagar och landande i beslutet men nu under jullovet ska jag samla krafter och söka nya jobb.
har sökt nya jobb i sthl bla..... får se vad det blir men det är dags och bryta upp!
nu är det födelsedagskalas snart och jag ska passa på och äta lite så att magen inte gör uppror idag igen.
god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0