nytt...

Nu startar jag om helt och hållet... har haft en blogg på Aftonbladet en tid men har inte varit så aktiv men känner att jag behöver ventilen... så nu är jag här!
Vem är det här då?
En 35 årig tjej som håller på och komma tillbaka till att tycka det är roligt igen. Kraschade i oktober och har sakta men säkert kommit ovan vattenytan med hjälp av vänner, kollegor, chefer och familjen. Kommer nog mer om det senare.
Bor ensam i en underbar lägenhet. Jobbar med tonåringar på en högstadieskola. Brukar beskriva mina arbetsuppgifter med att jag är allt från kurator till fritidsledare.......
Tycker om att vara med mina vänner, läsa, se på film, sola, bada, dricka drinkar, dansa natten lång och sen är jag en obotlig fantast av melodifestivalen! Följer de svenska uttagningarna med stort intresse men börjar tröttna på den stora finalen.. så nu är min bästa teveperiod!
Ska börja cykla för motionens skull.....och tjäna pengar när jag låter bilen stå och det tjänar ju alla på egentligen eftersom miljön skonas.....
Lite kort om mig men jag kommer igen!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0