ett tag sen.....

Nu har det gått ett tag igen sen jag var här sist.....men tiden bara rullar på och vet inte var den tar vägen! Mår iallafall mycket bättre och det känns skönt! Känner att jag är på väg tillbaka till den jag vill vara. Har lärt mig mycket av den här perioden .,Har långt kvar men känns ändå bra. Har tagit upp ett intresse igen.. blivit invald i en styrelse och ska jobba vidare i föreningslivet! Det är kul. Har saknat att ha ett intresse på kvällarna och nu blir det i och för sig mycket en period men jag ska ju inte göra allt  utan nu ska jag delegera och låta andra göra hästgörat!...
Men, det är positivt med föreningsarbete. Får åka till Mallis en vecka och i och för sig gå på utbildning men det blir ju lite fritid och vad gör man då??????? SOLSTOLEN!!!!!!!!!! HURRA! 26 april åker jag!!!!!!
Nu håller ögonen och gå i kors och det känns att jag tagit min sovmedicin... dags och tvätta sig och krypa under täcket och sova några timmar!
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: ruta

roligt att du skrev igen :) skönt att du mår mkt bättre och UNDERBART med solsemestern! lyckos! jag mår inte toppen idag men det har nog med o göra lite stress o lite att barnen har varit sjuka från o till i två veckor! ha en mysig helg! kramis

2008-03-07 @ 10:34:27
URL: http://ruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0