lördagkväll....

Så var det lördagkväll. Har ikväll varit hemma hos Carin och kollat på andra chansen! Trodde nog att Carola och Andreas skulle komma vidare men Nordman hade en bra låt och på den andra sidan trodde jag nog på Ola... men det blir spännande nästa helg!
Imorgon är det bandy! Hoppas att VSK går till SM-final.. Jösses vilken lördag det blir nästa helg då!!!!! Mycket som står på spel!
Veckan har annars bara rullat på. Har blivit engagerad i föreningslivet igen! Det känns jättekul att vara tillbaka för jag har saknat att ha ett intresse på fritiden. Har fått mycket frågor om hur jag orkar det osv med tanke på hur jag mått. Men det känns bara bra, bitarna faller på plats känns det som. Och det är skönt att få säga att man mår bra och känna att man menar det!

Nu ska jag tvätta av mig och krypa under täcket för att titta på lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0