söndag

Så var det söndag igen! Tycker helgerna blir kortare och kortare. Känns som måndag och fredag mest hela tiden tycker jag. Men nu är det kort vecka iallafall och sen ledigt i 4 dagar! Ska bli skönt.
Jobbar heltid from imorgon så det börjar ordna upp sig för en annan!

Igår var det final i årets tv-händelse! Melodifestivalen!!!
Perrelli vann och det kändes helt och okej. Jag hade i och för sig många favoriter iår. Det brukar man inte ha så det måste varit den jämnaste tävlingen på länge! Så nu får man poppa årets låtar i bilen och blir på bra humör när man åker till jobbet.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova så jag orkar upp till jobbet. Inte mycket det fanns och skriva om men det lunkar på i sitt tempo. Har i och för sig börat engagera mig i innebandys värld igen så det blir lite att göra på kvällarna. Tycker det känns hur kul som helst och det vart en pusselbit till som föll på plats.

I´m back eller brukar de säga......:)

Kommentarer
Postat av: ruta

great that your'e back!:)

2008-03-17 @ 15:08:52
URL: http://ruta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0