bästa helgen på länge....

oj oj vilken helg! Sol sol sol sol! Jag mår så bra när det är så här fint väder. Har tillbringat helgen på landet och solstolen! Har även börjat måla på min soffa som jag ska ha på balkongen, får nog fortsätta nästa helg! Jag har även hunnit med ett ryck här hemma i lägenheten men nu är det bara damsugningen kvar innan det är besiktning av lägenheten på onsdag. Bostadsrättsföreingen ska göra nån inspektion och då vill jag inte att det ska se ut hur som helst.....
Ruta - är du nyfiken.... jag mailar dig iveckan så ska du få reda på lite mer. Vill inte skriva det här.....:)
Annars lunkar livet på. Jag njuter av att det snart är semester och i veckan ska resan till Kroatien betalas... så jag kan lugna er med att det blir en fin sommar! Det brukar bli det när jag har en resa inbokad på sommaren!!! Och vilken lyx det här året då.. 2 st ( än så länge...hihihhi)
Annars har det inte hänt så mycket. Har försökt och hålla kontakt med det manliga könet men det är full rulle runt jobb och fritid just nu så men nästa vecka ska fritiden lugna ner sig iallafall........hihiihhi
nu ska jag lägga mig och kolla film och förhoppningsvis somna så jag orkar jobba. Men det känner jag inte alls för ... men jag längtar redan till nästa lön.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0