kort helg...

så var det måndag igen!
Den här helgen försvann oförskämt fort!
Jobbade lång dag i fredags. 08:00 - 00:30... sov länge på lördagen. Var på möte kl 14. Efter det hem och föna håret (det spöregnade....) och sen på stan och käka middag med ett par kompisar som ville ha sällskap och sen var det ju hockey..... hmmmmm det blev inte så mycket hockey... mera öl och drinkar och annat istället! Men jag gjorde endast av med 200 kr så det var ju bra.....blev bjuden på det mesta och kändes ju inte helt fel!
Men vad jag fick sota för det igår.....låg bakis till halv 6 på kvällen och sen somnade jag ingen vid 9. Imorse kändes det som om jag var bakis fortfarande! Jag som inte har varit baksis på så länge men nu vet jag inte vad som gick snett. Jag brukar ju kunna göra nåt dan efter. Jag som skulle till landet och måla på min soffa ..... det får väl kanske bli i helgen som kommer..
Veckan stora händelse är annars ESC!!! 2 semifinaler och en final! Underhållningen är räddad den här veckan! Inbokat med bästa C oxå! Så vi ska se tillsammans även om det blir sena kvällar! Det är ett måste iallafall! Hennes sambo är väl inte lika road men men det bjuder vi på! Vi ser fram emot det iallafall!
Nu ska det fixas lite här hemma och sen är det sova som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0