lägesrapport...

det går långt mellan varven här på bloggen:)
blir lite påminnd ibland om att jag inte skrivit! Det finns iallafall en som saknar mina inlägg:)

vad har då hänt?
Är åter på jobbet på heltid. Känner att jag mår bättre och bättre hela tiden. Flirtar lite så då känns det mycket bättre! Har tagit upp kontakten med K från Mallis:) det känns så skoj för det var iniativ från honom då känner man iallafall att man är med på "marknaden"....vi skulle ha träffats i fredags men jag fick aldrig nåt svar så jag har bestämt mig att vänta ut honom. Undrar om jag klara det nu när det är lördag och allt....?

förra helgen var det afterwork på fredgen, mycket trevligt!

Har avverkat en zonterapi behandling till,, jävlar vad ont det gjorde när hon är på ämnesomsättningen och nu oxå när hon är på bihålorna... ska dit på torsdag igen!

ska ev till uppsala på dejt i veckan som kommer......*ler*

Kommande helg är firande av syrran som gäller, romersktbad, förfest hos mig sen utgång. Det ska bli mycket trevligt! Får väl se vilket drag det blir med havande i församlingen:) jag ska iallafall gå loss!

Fick mig ett gott skratt idag när jag tog bort statusen på min facebook!!! Då trodde folk att jag träffat nån!!! Snacka om att fb är ryktesspridare nr 1!!!! Blev i allafall varse om att det finns några som håller koll på mig!

Jul är snart här! Jag har inte börjat med julklappar! Det är sent för att  vara mig, jag brukar vara så gott som klar när november har gått... .men det blir en resa till Ullared runt lucia. En roadtrip med C och våra mammor! De ser jag fram emot! Fick frågan idag av mamma och jag har gjort någon önskelista... det har jag inte. Men jag tror att jag har nämt pastatallrikar vid något tillfälle.. kanske en ny skrivare den jag har nu är ju inte med i matchen!

idag skulle jag har städat...... men det blev ett litet ryck, dammsugaren är framtagen och den har gjort sitt på några ställen! Jag har veckan på mig, funderar på att åka hem tidigare någon dag eller vara ledig och ta tag i mitt hem! Det förfaller! Det har varit mycket med innebandy också så jag har inte varit hemma någonting. Oj oj vad jag lägger ner tid på det, men det är roligt men påfrestande oxå! Hur man än vrider och vänder på det så får man skit känns det som. Men  ideellt arbete är väl väldens mest underskattade jobb? Imorgon är det heldag, först utb för styrelsen och sen match. Jag hoppas verkligen att grabbarna gör sitt och norpar med sig 3 poäng, det skulle nog göra vardagen lite bättre!

Men jag är lycklig att vara så glad och känner mig verkligen som om jag kommit tillbaka till livet... vid den här tidpunkten för ett år sen funderarde jag nog mest på hur ensam jag kände mig och hur jag skulle kunna försvinna från jordens yta......Tänk att man kan få hjälp i det här landet fortfarande! Det känns oerhört avlägset men ändå inte. Nu när jag var hemma en vecka i värk så trodde folk jag var sjukskriven igen...ahhahhahahha vad folk pratar och tar förutfattade meningar!

Jag mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0