lägesrapport...

nu har jag snart varit hemma i en vecka... Varför?
Förra fredagen hjälpte jag en kompis och flytta så jag sprang ut och in i snöoväder så jag blev kall, varm och blöt om vartannat. Jag tänkte att blir jag inte sjuk nu så blir det aldrig.....och sjuk blev jag.... började lite lätt snuvig och seg i lördags, i söndags sov jag hela dagen med min värk i benen som plåster på såren... det var länge sen jag hade sån här värk i benen, har ju fått det de senaste gångerna jag haft förkylning. Har inte varit så mycket snuvig eller hes så allt ska väl ut genom benen den här gången.. Hade tänkt och gå och jobba imorgon men det vill inte riktgit släppa så jag är hemma imorgon med....
Har fått frågan hela veckan - har du ringt läkare? Varför ska jag ringa dem? De fattar ingenting, ger mig tabletter och sen skickar hem mig....... så då kan jag lika gärna kurera mig själv. Men om det inte har släppt nästa vecka så får jag väl ringa dem... men det känns inte som om man är upplagd för att bråka så man slipper bli ifrågasatt  och känsla om att man ljuger och är hypokondriker kommer..... varför kan jag inte få feber som alla andra?

tänk att man ska vara så dj****la snäll hela tiden... vem tackar mig? Vem skadar det mest?
Usch, nu är jag elak men känner mig lite utnyttjad ibland.. JA, Jag ska bli bättre på att säga ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0