onsdag

bilen läcker olja
pank
ostädat fortfarande
rensat papper
förberett styrelsemöte till imorgon
regnet öser ner

---
en onsdag i mitt liv, rätt trist faktiskt. Men jag känner mig lite nyttig som har fixat lite men har ingen direkt ork att ta tag i stora saker.....luften försvann lite när oljelampan på bilen tutade och lös idag.... men nu är det påfyllt och D ska kolla bilen snart!
Är ledig från jobbet imorgon... men då ska jag jobba med innebandy istället... kl 07:00 ska jag hämta massa kartonger! Fy fanken vilket liv man lever egentligen. Nu är jag less.

Tänk att man kan känna sig så ensam i ett samhälle som spinner på för fullt....konstigt men det känns extra när det kolsvart ute och regnet vräker ner...mörkret gör mig deppig! Inte blev det bättre av att jag kollade kontot.....AHHHHHH

pappa fyller ju 60 den här månaden oxå! Hur ska jag ha råd med det? Sen om det blir dyrt med bilen oxå!
Fan vad jag hatar att inte ha några pengar!

premiärer på femman den här veckan! Igår var det desprete houswifes och ikväll är det Grey´s och nu börjar roomservice! Nåt att vara lite glad åt..........

Kommentarer
Postat av: ruta

Anna!!! Det låter inte positivt alls! Glöm inte att ta hand om dig själv, man får ta tid till det! Tänker på dig.

2008-10-04 @ 00:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0