tiden går...

nu var det längesen jag var här .. .igen...
känns som om jag är en periodare i det här med blogg...:)
nu är det söndag, har blivit väckt före 9 med att mobilen ringde! Får man ringa till folk före 10 på en söndag?
Ibland undrar man.. jag var iallafall inte helt med i matchen och lät nog allmänt förvirrad! Men de får de ta.. skickade frågan vidare och den är löst...
vad har annars hänt?
jobb - jobbar på känns inte stimulerande alls men det ger ett bidrag varje månad iallafall....ibland känns det ok. Igår kväll var vi ute och åt och firade en kollega som fyllt 60, det var trevligt, som vanligt är jag kvar sist:)
fritid - innebandy har jag hållt lite distans till  men det är väl dags och lägga i en växel till. det märks ju när jag tar ett steg tillbaka...:) har börjat på högskola, läser 15 p Sportsmanagement - ekonomi, juriidik m.m. Intressant som bara den! En del och läsa för jag har slarvat:) ska ta tag i det i veckan som kommer
privat - går på vattengy tisdagar, var ute igår och promenerade. Var till läkare i början av veckan då jag var orolig för jag svällde upp i fötter och händer så det gjorde ont och kunde knappt hålla i en te mugg... gjort slag i saken och ringde och bokade zonterapi... det gjorde ont men känns som om det gett resutlat! Ska dit igen den 28 okt. Men oj ojoj vad jag har haft ont i njurar efter det:) dags och sluta med kaffe och äta i lugn och ro. Inte lätt och äta i lugn och ro när man äter i en skolmatsal och det är ju inte alltid gott heller.. vad är det Bert Karlsson säger - kattmat har bättre näring. Kanske ska köpa en burk och ha på kontoret för säkerhets skull?
Firade pappa förra helgen, han fyllde 60 år så nu är det avklarat!
Sorglig är att min barndomskompis förlorat sin pappa. Det väckte mycket känslor hos en annan oxå. Tänk om det händer mig? Jag klarar inte ens av att tänka tanken! Skulle inte klara det men hon är tapper!
lite uppdatering kring mig....
nu är det dusch som gäller och sen iväg på match

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Det låter ju ändå som att du har hittat lite kul saker att greja med, den där kursen passar väl alldeles utmärkt? Vattengympa gillar jag också, ett ganska skönt sätt att träna på..

2008-10-19 @ 17:24:19
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0