Svar till Helena!!!

Vilken mat äter du ofta?
Korv och makaroner, Spicy Hot, enligt matsedel i skolan...
När du är på kalas, är du då den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Är nog väldigt fort uppe och dukar av och fixar och trixar och hjälper till
Var sitter du helst när du bloggar?
Har en stationär så det blir framför datorn....
Köper du ofta triss?
Ibland, man kan ju inte vinna om man inte köper....
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Oj, en svår fråga. Jag älskar ju sol och bad så jag måste nog säga alla varma länder jag varit i..... Men jag gillar även norrland.
Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Nu börjar ju alla serier igen! Äntligen! Så nu blir det nog mest femman och trean!


Kommentarer
Postat av: Pysen73

Åh, korv och makaroner... Jag vill ha faaaaluuuuukooooorv!!!! :o)

2008-09-29 @ 11:15:42
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0