varför?

Går tiden så fort men högarna på jobbet och med innebandy bara växer??????

Har jobbat extra igår kväll och ikväll... behöver extra pengar!

Ska snart väg och fira syrrans man innan det är dags och jobba igen.... hoppas det blir lite mera fart idag....

Hur mår jag då?
Vet inte
kan inte sätta in min själv i detta galna hjul som speedar på i 200.....
men om det inte bromsas efter premiären så får jag bromsa det själv!

men
en resa med hela familjen är bokad till nästa sommar...(långt i förväg jag vet...) men det ska bli kul! Åker 15 aug... så jag missar skolstarten.....oojooj vad tråkigt...:)hihii

nu ska håret fixas

ps nästa helg är det sthl som gäller......ds

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Hej hopp!

Hoppas allt är bra med dig! Jag har utmanat dig inne i min blogg ;o)

Kram Helena

2008-09-28 @ 12:40:48
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0