långa dagar!

Måndag - tv-match i hallen. Tillbringade min kompdag i hallen från halv 10 till 22:30....
Tisdag- första arbetsdagen för året! 08:00 - 21:00 * trött*
Onsdag - jobb 08:00 -21:00 första timmarna gjorda på fritids... me don´t like
Torsdag - jobb 08:00 - 20:00 andra passet på fritids, var ute och frös.... me don´t like....... kvällspass med personalmöte som det mest kacklades på......

nu är jag hemma och länstidingen har jagat mig, till slut svarade jag och de vill bara grotta i saker som de inte har med och göra.

tog en lååååååång varm dusch

fastnat framför datorn

har sökt ett till jobb

borde gå och sova:)

ska gå och sova:)

Kommentarer
Postat av: Pysen73

Äh, vadå frös?? Du får väl klä på dig, frisk luft är nyttigt hihi

Men jösses, vilka monsterdagar!!!

2009-01-16 @ 07:41:34
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0