uppdatering...

jösses vad dålig jag är på att skriva här men det kan nog ha med att jag egentligen är trött på blogg och bloggandet bittra eftersmak.....

men sist jag skrev så skulle det bli party...
och party blev det! Jösses vad kul jag hade mitt i allt kaos som var/är!

tiden har flytit oerhört fort fram och nu är mars snart slut. Vad har jag entligen haft för mig?
har väl egentligen flytt in i föreningslivet och fått smaka på allt annat än det som föreningsliv handlar om, tyvärr men nu är säsongen slut och nytt kontrakt är klart i högsta serien så det var är skönt eftersom jag gått med på ett år till.... luften har gått ur men börjar sakta komma tillbaka och saker och ting ska tas om hand.

har avverkat en vända med influensa igen! har väl aldrig varit så mycket sjuk som nu. kan kroppen säga ifrån tro? mycket möjligt!!!!!

nu börjar våren komma till stan och det känns lättare. ska väl ta hand om cykeln i helgen och göra slag i saken och börja cykla till jobbet.. tror ni jag kommer och fixa det den här gången? cyklandet känns som en följetång i mitt liv runt vårkanten och lika besviken är jag på hösten när jag konstaterar att jag inte cyklat mer än en gång till jobbet.....men jag hoppas jag kan bli bättre för jag måste börja ta hand om mig själv mitt i allt. folk säger att jag måste ha ett liv och lägga ner all tid på föreningen och andra.hmmmm hur svårt kan det va. uppenbarligen hur svårt som helst:)

jobbfronten är fortfarande katastrof, blir värre och värre tycker jag och framförallt blir jag mer och mer oggig och det är inte kul för det är ju inte jag egentligen! vad ska man göra när man blir stor? förslag tas emot tacksamt! har funderat på att plugga men är livrädd att inte få ihop ekonomin, det räcker med att min privata ekonomi är på ravinens brant, bara för att man är så jävla snäll och ger mer till föreningslivet än till en själv....

undrar om föreningens medlemmar vet hur mycket tid jag lägger ner? skulle vara kul och se reaktionerna...

låter som om jag är en bitter tjej men det är jag nog egentligen inte men ibland är det tyngre dagar än andra för jag ska mer än gärna erkänna att jag även mår bra i föreningslivet för det gör mig aktiv och andra svarta tankar håller sig borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0